Funksjoner

 

 


Arkiv

 

Mai 2007 (2)
April 2007 (6)
November 2006 (11)
September 2006 (8)

 


 

Den overordnede strategien for Norgeskampanjen i USA er å fokusere på aktiv bransjebearbeiding og presse/PR-aktiviteter for å stimulere til økt etterspørsel etter, og salg av, feriereiser til Norge.
 
 
 
Aktivitetsbeskrivelse:
Forbrukermarkedsføring vil i hovedsak fokusere på direkte salg av deltakernes produkter. Profileringen av Norge vil i hovedsak bli dekket av en større fokusering på bransjebearbeiding, presse og PR-aktiviteter.
 
Tidspunkt: 
Hele året.

Målgruppe: 
Norske reiselivsbedrifter, turoperatører og forbrukere i USA.

Mål og resultat: 
Konkrete markedsføringsaktiviteter med målbare resultater, skreddersydd for det amerikanske markedet og deltakerens målsetning.
Øke antallet amerikanske gjestedøgn i Norge med 5–10 % hvert år i perioden 2007 til 2009 (5 % første året, 5 % andre året, og 10 % tredje året). Dette tilsvarer en total økning på over 75.000 gjestedøgn.
15 April 2007  18:55:56   -  Tove Nilsen
   

Kommentarer:  

Ingen kommentarer registrert


 


Kontaktinformasjon
Personlig info.  

 


Tove Nilsen [100911]

[Send e-post]


 

 

 


Pers. presentasjon

 

Ingen presentasjon er lagt inn.

Du kan legge inn din egen presentasjon. Klikk deg inn i ditt Oppsett og fyll ut med tekst og bilde.